sâmbătă, 2 februarie 2013

Am fost vreodată stresat...?

Ce întrebare!? Stupidă, redundantă, fleață chiar, patetică în ultimă instanță. Cum adică, am fost stresat vreodată? E limpede, toți suntem stresați și încă cum... e timpul, epoca, vremea stresului, am spune noi, aș spune eu, „ E timpul stresului!” Probabil, așa e! Dar, ce e stresul cu adevărat? Mă duc la serviciu, am răspunderi și responsabilități, am provocări, planuri, proiecte, vise, gânduri, oameni potrivnici, șefi...etc, da, face parte din job, dar ăsta e stresul? Dacă eram întrebat ieri spuneam, categoric, DA! Acum nu mai am curajul!
V-ați întrebat vreodată cum e să-ți reții noua biografie în câteva ceasuri, cum e să vorbești despre altcineva ca despre tine, despre viața altcuiva ca despre a ta, și, culmea, toate acestea nu pentru a-ți face bine serviciul, sarcina, jobul, lucrul,  ci pentru a-ți salva viața! Hm! Greu, greu, dar unii au făcut-o! Iar când îi vezi, te rușinezi. Viața ne rezervă și momente de tensiune, dar stres, presiune în adevăratul sens al cuvântului RARISIM!
Urmăriți „Argo”.



Un comentariu:

  1. This is really interesting, You are a very skilled blogger.
    I have joined your feed and look forward to seeking more of your
    magnificent post. Also, I've shared your site in my social networks!

    Also visit my blog post - baby girl quotes
    Have a look at my web-site :: baby girl nursery bedding

    RăspundețiȘtergere

POSTATI COMENTARIILE DUMNEAVOASTRA!
Bifati casutele openID mentionand adresa dv. de e-mail SAU bifati anonym. Pentru cei cu un cont google/bloger bifati casuta corespunzatoare.
VA MULTUMESC PENTRU IMPLICARE! Liviu VIDICAN-MANCI